marianne-aussie.reismee.nl

Brisbane

Vrijdagochtend om 11 uur op pad gegaan richting vliegveld om van Sidney naar Brisbane te reizen. Na enig zoeken kwamen Martijn en Nathasja eraan om ons op te pikken. Heel fijn om ze weer te zien.

Nadat we ons prachtige appartement hebben bezocht, we zitten op de 69e verdieping,zijn we gaan wandelen door het centrum en uiteindelijk bij de Thai gaan eten. Heerlijk en Martijn trakteerde.

Toen in eenIrish pub beland, wat erg gezellig was.

Vanmorgen (zaterdag, de dag van Australia day) in de ochtend met zn vieren ontbeten in ons appartement en toen naar de south bank gewandeld waar we gezwommen hebben.

Met een gratis boot-taxiover de rivier en door de winkelstraten, via lunch weer terug naar het appartement.

Met de auto naar een buitenwijk van Brisbane waar mensen die Martijn en Nathasja hadden ontmoet hen uitgenodigd hadden om naar een buitenfeest te komen. Wij mochten mee. Het was ontzettend warm en iedereen nam eigen drank en hapjes mee en uiteindelijk zou er natuurlijk ook gebbq’d worden, daar zijn ze hier dol op.

Helaas waren wij onze koeltas met bier en witte wijn vergeten maar toch even gezellig geweest en ik had wel de rode wijn bij me???

Vanavond naar het vuurwerk hier en de verlichte boom.

Mireille

Klinkt fantastisch! Heerlijk hoor.